Ana içeriğe atla

Söz - Nişan - Düğün Kurabiyeleri







Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ellerinize sağlık Ebru Hanım. Mükemmel bir kurabiye olmuştu. Herkesin çok hoşuna gitmesi beni dahada mutlu etti...
Unknown dedi ki…
Beğenmenize çok sevindim. Tekrar tebrik ederim.